Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

5 Eyl 2017

EYLÜL

Sonbaharın ilk ayı... Benim doğum ayım. Ne severim ben bu ayı , bu mevsimi. Sonbahar iç motivasyonumuzun en yüksek olduğu mevsimdir aslında. Üretmek , çalışmak başarmak isteriz. Kendimize yeni hedefler belirleriz, harekete geçeriz. Hep sevdim bu mevsimi , haliyle Eylül’ü. Son iki yıldır da Ekim’i. Kızımın doğum ayı, tabi ki de çok seviyorum. Bu dünyanın en kıymetlisi Ekim ayında geldi bana. İkimizde sonbahar insanıyız işte.
Dinginlik dolu her yer , içe dönme , sessizlik. Akşamları serinleyen havalar, gündüzleri düşen alacalı gölgeler... böyle hissettiğimden midir nedir, baktığım fotoğraflarda sanki hep böyle. Artık insanlar Eylül’e dem vuruyor, bu çok hoşuma gidiyor, eskiden sanki daha mı az kıymeti bilinirdi nedir. Konuştuğum insanlarda , baktığım fotoğraflarda hep güzel kelimeler, hep güzel anlar, anılar. Sakin sakin okuyan insanlar, basitliğe, sadeliğe dem vurmuş olanlar ;kahve pişirip kokusunu içine çeke çeke başında bekleyip tadına varanlar. Yazanlar , kendi dünyalarında minik minik üretenler hatta kışa hazırlık yapanlar, konserve hazırlayanlar, turşu kuranlar... böyle ki güzellikler işte, güzellikler getirsin ömrümüz bize. Biliyorum hep güzeli göreceğiz.

Hoş geldin Eylül, bunları yazarken bir yandan da bahçedeki ağaçlar senin tatlı esintinle dans ederken; o güzel gölgelerinin duvara yansımasını izliyorum. 

2 yorum:

  1. Ben de çok seviyorum eylülü bir de doğduğum ay mayısı. İnsan kendi doğduğu zaman dilimine ayrı bir yakınlık duyuyor olabilir.. Bir deniz insanı olarak denizin, kıyıların, sahillerin en güzel zamanıdır diyebilirim. İçine çekerek, keyif sürerek yaz aylarını yaşamak gibi keyfi çok zahmeti az. Dinginlik yanı en sevdiğim, sıcaklardan ertelemek ve bu tembelliğe kızmanın sona ermesi gibi. Ben de eylülcüyüm, (mayısı unutmayım!) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Mayısta ilkbaharın tavanı mesela, uyanışın. Hepsi ayrı güzel mevsimlerin,haksızlık da etmeyelim:) ben de deniz insanıyım ; ama artık insanların keşmekeşi beni boğuyor. Tat almak zor oluyor. Denizi nasıl sevdiğinizi fotoğraflarınızdan takip ediyorum, çok güzeller hepsi. Sevgiler :)

    YanıtlaSil