Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

16 Ara 2016

Uzun Listeler


Kendime uzun listeler yapıyorum ya da listem uzayıp gidiyor : 
Alınacak, okunacak kitaplar 
Yarım bırakılmış ve bitirilecek kitaplar
Yapılacak egzersizler,yürüyüşler 
Temize çekilecek yazılar 
Bastırılacak fotoğraflar 
Ziyaret edilecek arkadaşlar 
İzlenecek filmler 
Çekilecek fotoğraflar 
Gezilecek, görülecek yerler 
Çocuk-ev-eş vs... ile olan listeyi hiç eklemiyorum ki yazı üç beş sayfalara ulaşmasın diye. Zira hayatım kültür sanat şenliği içerisinde de geçmiyor zaten.
Acaba diyorum , akışına mı bıraksam her şeyi ya da boş mu versem ? Kendime çok mu yükleniyorum yoksa bilemiyorum. Hayatımda yer açtıkça o yerleri başka şeylerle doldurmaya devam edersem , boşvermişliğe kapılırsam bu hiç bitmeyecek korkarım. 
Kendimi rahat bırakmalıyım. Su akıp mutlaka yolunu bulacak. Bu içimde çekişen , devinen ruh, elbet olması gerektiği yerde olacak, kendi doğrusunu yaratıp bulacak. Kararsızlıklarım,tatminsizliklerim,kanaatsizliğim bitecek. 
Yazmak bile yazdıkça biçim alacak. Devam edeyim en iyisi. 
Kendimi rahat bırakmaya karar verdim ; ama öylece oturup beklemeye de devam edersem uzayıp giden listelerin altında kalacağım korkarım.
Bu yıl okuduğum kitapları yarım bırakma yılı oldu. Hayatımda ilk kez okumaya başladığım kitapların çoğunu yarım bıraktım. Utanç! Ama annelik koşturmasının da etkisi çok tabi. 

Neyse... Baktım ki olmuyor bu duruma çözümü, kendime bir ceza vererek buldum. Yarım bıraktığım tüm kitapları bitirene kadar çantamda taşıma cezası :) Evet normalde çantamda sürekli bir kitap olsa da , bu defa hamal gibi birden çok kitabı taşıyorum. Bu hafta iki kitabımı bitirdim :) Darısı okuyacağım diye alıp da elimi süremediklerime. Bunun yanında izleyeceğim belgesellere başladım, fotoğraf çektim, evin işlerini kolayladım, alışverişleri tamamladım,yazıları temize çektim, ziyaretlerin bir kısmını gerçekleştirdim, yazmaya da devam ediyorum :)  
(Eski bir yaz fotoğrafı) 

2 yorum:

  1. Fotoğraf çok güzel. O her şeyi bırak sesi içimizdeki tembelin sesi, bana da ara sıra bazen sık sık fısıldar. Hiç dinlememek gerek onu, siz de öyle yapmışsınız çok iyi olmuş. Devam ettikçe güzelleşiyor, kendimden biliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle tembelligin sesi, biraktikca yapilacaklar cogaliyor. Bende kendimi iyi yonde motive edemeyince , kendime kucuk cezalar verdim:) Bu da ise koyulmamin bahanesi oldu. Sevgiler

    YanıtlaSil